Sverigebilder

Hade ju som sagt glomt min kamerasladd har sa nu kommer de upp lite bilder fran min Sverige-resa :) Fotade inte mycket eftersom min kamera ar jobbig och lever sitt eget liv (det ar darfor vissa bilder ar randiga). Fast bilderna ser annorlunda ut nar jag lagger upp dom har...Konstig kamera ja.

Det var sol nagon dag i Sverige faktiskt, har ar jag hos mormor i Bastad.
 
Sunny Sweden

Sabina & jag

Catharina, Sabina och jag traffades mycket :)

Mitt rum i Paarp




Andrea och Kimmy!

Catha + jattegravid Bina pa Ikea :)

Roadtrip med ma & pa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och det är nu jag inser att jag måste sola solarium samt beställa tid hos frisören. Shit sicken hemsk bild. Synd att kameran aldrig ljuger. Får man skylla på att jag satt och hade ont i magen för att avskedet närmade sig?

2009-01-31 @ 16:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback