The secret of happiness is the determination to be happy always, rather than wait for outer circumstances to make one happy

Mitt Sverige-besok gar mot sitt slut, tisdagmorgon star jag dar pa Kastrup med mina stora ljusbla vaskor.
Kanns bra, mycket bra :D saknar min lagenhet och mina roliga grannar, och saknar mina och Sara's partykvallar!
Idag trilla det in en inbjudan till Playboy Mansion den 28 februari, sa fort som fan begav jag mig till Friskis och gick pa ett spinning-pass! Haha! Hade tankt trana men visste inte om jag palla, men ar inte PBM motivation sa vet jag inte vad som e?! Inte som att dresscoden ar skidoverall liksom ;)
Pa tal om Friskis och svettis sa har jag vatt himla svensk senaste tiden, kollat pa Let's Dance pa fredagar och atit tacos, skrapat bilrutor, pantat flaskor pa Maxi, atit frallor till frukost osv osv haha. Valdigt chill.
Men men, ska bli skont att komma tillbaka till vardagen i USA, semestern slut! Fast ar jatteglad att jag va hemma nu, sa kul att se alla och leva de gamla livet ibland :)


Playboy Mansion, Halloween

Kommentarer
Postat av: bina

har varit så kul att ha dig hemma gumman! kommer sakna dig när du åker igen! :( puss

2009-01-24 @ 01:14:05
Postat av: sara moune

u know it babeeeeeeee, tack för låten du skickade nu ska ja hit the gym så vi kan ha på oss den där skidoverallen på pbm ;)

Postat av: Anna

Kul att du kommer hem snart (ja det har ar ju hemma tycker jag :), jag och Sara pratade om att vi kanske kunde softa dricka lite vin nan kvall i The Grove, when you are back :)

2009-01-27 @ 07:42:58
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback