XIV, Pink's, Penthouse

Foljde ju med Jean och Su till XIV pa Sunset i onsdags, gillade det stallet fast det va inte sa mycket folk eftersom det var onsdag. Vid ett-tiden blev vi lite hungriga sa vi akte till legendariska Pink's, som ALLTID har ko, spelar ingen roll vilken tid man kor forbi. Jag forstar varfor for det var verkligen suupergott! 

Jag kande ju inte mig sa halsosam efter nattamaten sa dagen efter hangde jag med Sara pa ett pass pa Bodies in Motion. Hon fixade ett prova-pa-kort till mig sa jag kan testa 3 ganger, fast har tyvarr inte rad att bli medlem. Efterat akte vi hem till mig och lagade kycklig-wok.



Pa kvallen akte jag, Sara och Traci till Huntley Hotel (dar vi tog en kaffe haromdagen) for att ta en drink uppe i baren (Penthouse). Drack extremt god drink och var ocksa med om det skummaste raggningsforsoket. Killar som ar for sjalvsakra och kaxiga tycker jag ar en riktig turn-off. Synd, for han sag valdigt bra ut..
Haha, sahar beskriver Sara det i sin blogg:

"en as het men väldigt dryg kille kom upp till sanna och gav ett erbjudande jag aldrig hört tidigare "meet me over here for dinner in 20minutes!" ehm.. nej tack ha ha
sen hade sanna honom på halsen hela kvällen och de va så kul o se henne sätta honom på plats gång på gång.
det blev en tidig kväll och jag va helt slut och däckade på soffan av utmattning mitt i sannas konversation medans hon lagade nudlar till mig. sorry!"

Jag vet vad jag letar efter hos en kille och vad jag INTE vill ha! Visst killar far vara sjalvsakra, men jag vill ha en kille som ar mer gullig och framforallt charmig. Nar ska den stora karleken infinna sig i mitt liv?! Hur lang tid tar deee?!! :)




Har i baren satt vi :)

Kommentarer
Postat av: Charlie

Hej, jag hittade din blogg när jag googlade på SMC tror jag det var, så jag antar att du pluggar där eller nån annanstans i LA :)?

Jag undrar om du kan adda min msn, för jag har lite frågor, skulle va jättesnällt..

[email protected] , tack på förhand :) Annars om du inte kan adda mig kanske du kan svara på några frågor här, kram

2009-01-10 @ 14:02:49
URL: http://wandels.blogg.se/
Postat av: Catharina

Haj:D har liten nedräkning här... nu är det bara 3 dagar kvar...:D helt sjukt! YEYYYY! Du tänkte bara på en sak. Vilken storlek köpte du? för jag skulle helst vilja ha xl... å om det inte finns går nog large bra. m och s är nog ingen bra idé:P kom på att jag nog inte sagt något om storlek. SES SNART!!!!!!!

2009-01-10 @ 19:02:20
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: Tobias

nice :) kul! vi såg changeling och den var asbra :D

2009-01-11 @ 02:04:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Ploppis

Det blir toppen! Är så glad... går å längtar efter att du ska komma hem. Good News: Mitt nya schema har ASMÅNGA håldagar. mest fredagar och måndagar. så när du är här kommer det alldeles säkert finnas tid att ses massor:) fast jag måste ju plugga lite då med iofs... Men det finns massa tid!:D Snart ska du flyyyyyga! KOmmer gärna över på tisdag. Fast kan du bara typ ringa när det är ok att jag kommer, så jag inte typ stör. Du vet hur jag är med att alla är upptagna... KRAM!

2009-01-11 @ 11:21:28
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: Ploppis

HIhi.... jag är en ploppis^^ Känner mig som en "my little pony" eller nåt sånt nu:P Care Bear kanske?

2009-01-11 @ 11:22:38
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: Garbomannen

Hoppas du får en bra dag! :)

2009-01-11 @ 12:46:49
URL: http://garbomannen.se
Postat av: alma

Alltså, nu är ju kanske inte den bästa personen att uttala mig här p.g.a. vårt förflutna men ill give it a try anyways.

Det finns en grabb härhemma som tjatat sig gul o blå efter dig och jag tänkte passa på att nämna det i.o.m. ditt inlägg om grabbar i ditt liv här.

Har du lust så får du mer än gärna höra av dig, min stridsyxa är död o begraven sedan länge :)

Kram Alma

2009-01-11 @ 19:22:17
URL: http://almasolum.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeey :) ja de känns superkul...så otroligt skönt att va här alltså... ja vet faktiskt inte va gatan heter, men de e ju nilo salmanaca vi bor på..en fyra rummare har vi :) så de e najs. Trivs jätte bra, har redan träffat lite folk oså. vi va ute i fredags..fyfan vilken fylla.. hahaha :) jo vi ska va försiktiga... de e svårt bara när de e så kul ofesta.. haha va? 60 cent? de e väl typ 6 kr eller ngt? gud va billigt... de får ja leta upp då:) nu ska vi dricka lite här o sen dra ut.. vi ska börja jobba imorgon. de e fan lite nervöst alltså :) men men de ska nog gå bra..hur går de för dig? skulle du hem t sverige snart lr? kram

2009-01-11 @ 19:36:56
Postat av: alma

Ni träffades vid en midsommaraftonfest hos mig o thomas för några år sen, han har tjatat om hur han aldrig har träffat ngn liknande som du och bett mig fråga om ditt nummer yadda yadda så nu tog jag chansen haha!

Det är fint här! Skitväder dock, så skickar över lite bättre väder hitåt är du bussig haha!

Kram

2009-01-11 @ 21:36:40
URL: http://almasolum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback