Fika - naglar - film



Tog en fika med min bror pa kullagatan. Han fangade mig pa bild med sina nya Iphone som han ar sa glad i :) Vi kolla pa nya traningsskor men inget kop idag. Traffade pa kusin Robin som vi egentligen skulle halsa pa i Sthlm nu i helgen men det blir inte av nu, kanske sen. Fixade naglarna och jag blev skitnojd, kan handa att jag bokat in att fixa mitt har i augusti ocksa... Catharina kom nar jag va klar sa hyrde vi ett par filmer och at Kina-mat (jag sa Thai, men tycker inte de e san himla skillnad? Gott bada iallafall!) Maste ocksa klargora nagot jag skrev i inlagget "Madison"; Catharina var orolig och trodde jag borjat dricka pa vagen upp till Bastad nar jag korde, men nej nej, jag borja dricka nar jag parkerat :).

Kommentarer
Postat av: sara moune

haha catha va radd om dig, sa sot hon e.

maste saga att de ser mysigt ut dar du sitter i kofta pa kullagatan. myspys, har e de sa varmt att man svettas ihjal puh. miss u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback