Forbjudet att va spontan?!?!

Ar sa forbannad, ar ledig idag och har bara idag pa mig att fixa mina naglar som jag kom pa att jag ville gora. Ringer runt lite och de har tid for mig v 36?! Ehh da e jag inte ens pa denna sidan jordklotet. JA TACK jag vill komma da. Ringer andra stallen, har inget alls idag men senare i veckan kanske. Javla fucking piss sverige dar man inte far va spontan. Annu en anledning att inte bo i detta skitland. Synd att jag antagligen blir sa illa tvungen sa smaningom... Ska anda ga runt i Helsingborg nu, I REGNET, kanske far tur nanstans.
Na, de va bara de jag skulle saga.


Fuck you Sverige, nu far jag ga runt med fula och korta naglar.


Update: Fick tid pa Catflash IDAG, dar jag brukar fixa haret. Woho! Hade helst velat gora det dar mamma gor sina men ja, tar vad jag far nar tiden inte finns till! Hade anda tankt ga till Catflash och prata om harforlangning osv.

Update2: Mission Accomplished, ar supernojd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback