Landskrona karneval

 

Igar efter jobbet sa va bror hos oss och at middag, men direkt efter vi atit skulle han till Landskrona och se Timbuktu. Han skulle spela 11 och jag kande att jag kanske inte palla...Men nar jag horde att Kimmy ocksa skulle upp tidigt fredag sa kande jag att va fan, jag ar val ingen gammal karring! Karnevalen var som vilken festival som helst: spelhjul, fjortisar, jatteslitna karuseller, ol-talt med shower som kor samma latar varje ar ;) Skumma manniskor visar sig som man bara ser under festivaler.
Markanden hade ett otroligt utbud: hamburgare, vafflor, godissnoren, kebab, donuts, thaimat, langos, naturgodis, hamburgare, vafflor, godissnoren, kebab, donuts, thaimat, langos, naturgodis, hamburgare, vafflor, godissnoren, kebab, donuts, thaimat, langos, naturgodis, osv.



Vem koper sana T-shirts?! Funderade pa att spela pa choklad-hjulet, men kom pa att det inte ar nan bra ide att ha sa mycket hemma. Har jag sa mycket choklad; sa ater jag sa mycket choklad!

Vi korde krock-bilar, det ar alltid skitkul! Jag tvingade in Kimmy i ett horn sen blev han dar ett tag :P Korde lite vilt sa ett blamarke pa knat har jag nu. 11 var det dags for Timbu och Damn. Han var grym som vanligt. Sag han nar jag va pa Hultsfred nan sommar (haha, JAG var pa Hultsfred). "Alla vill till himmelen" korde han remixad med MJ's Bille Jean, och patal om det sa ar detta klippet fran Perez's blogg javligt haftigt.


Har ser ni honom (min kamera ar suveran)


Fantasi ar det vi vill ha; Verklighet ar det vi far - Timbuktu


Kommentarer
Postat av: Anonym

VAr väl så att jag kallade dig "tant" och det var därför du ändrade dig och följde med =)

2009-07-12 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback