Madison



Jag larde kanna en skittrevlig tjej i mandags nar vi festa i Bastad; Elin. Sa igar ville vi festa igen! Jag jobbade till 18, Elin till 22, sa efter att hon gjort sig iordning o sa begav vi oss till Bastad! Var inte dar forran vid 2330, sa vi hade party i bilen med rosa pantern och redbull/vodka. Efter en halvtimme kande vi bada att "Hoppsan, var fulla vi ar redan!", haha! Pa Madison hade vi flyt med gratis intrade, VIP och gratis drinkar. Det gillar vi! Senare nar vi skulle bege oss vidare sa var det sjalvklart osregn sa man sag ut som fan, men men! Halsade pa Viktor pa hotellet han jobbar pa sen drog vi "hem" till bilen som vi tankt sova i. Fick skjuts dit av nagra killar som forsokte overtala oss att hanga med dom till deras hotell i Torekov och bada jaccuzi, javligt dryga killar. Jag och Elin gick in i min bil dar vi hade sovsackar och tacken, killarna parkerade brevid och tjatade och tutade, men tills slut fattade de hinten och korde ivag. Loooosers. Var helt okej att sova i bilen faktiskt, blev bara tva timmar sen borjade det osregna som fan och det lat ju sa hogt pa rutan. Sa vi korde hem och stannade pa McDonalds pa vagen for frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback