Mio's Dop

 



Nu ar Mio dopt! Sabina och Nicklas hade dopet i Angelholm vilket passade mig som jobbar dar. Slutade lite tidigare och kom dit i precis lagom tid. Prasten var noga med att ge mig en bibel och oj va jag sjong! Njae.. dom psalmerna ar sa knepiga, kan inte ens latsashumma i ratt melodi...Mio var sa duktig dar framme hos sin gudfar Mikael, snackade lite ibland med grat inte. Han fick vatten pa huvudet och blev valsignad och allt det dar.
Efterat akte vi mot Attekulla, jag och Catha var dar typ forst sa medans vi vanta pa resten akte vi till Burger King sa att vi inte skulle ata oss matta pa tarta och kakor ;) Var en trevlig dopdag du hade Mio, bra jobbat!


Sabina! En av mina basta vanner sen vi gick i sjuan :)

Mio ska bli fotograf nar han blir stor.
 Eller ninja.
 Vovvarna valkomnar mig hem!

Kommentarer
Postat av: bina

omg. vilken bild en av bilderna var, hm. :P ja, ninja lätt! ;) är en så oerhört stolt mamma, så himla duktig han var och en riktig glader som alltid :D tack för att du var med på hans fina dag, hade jätte trevligt! och tack igen för perfekta presenten - one soul one mind..? ;) puss

2009-07-13 @ 00:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback