Nu va de klippt

Sara du vet hur jag ar krasen med mitt har och noll talamod, och nu nar jag tappat sa manga extensions tog jag fram saxen och klippte dom jag inte kunde pilla av! Nu ar det inte glest utan jamnlangt med mitt eget. Kanner mig som en pojke utan svallet! Ska satta i nytt den 12 Augusti :D

Hmm, far klippa mer pa ena sidan ser jag nu.

Sen har jag varit duktig, kopte manadskort istallet for klippkort pa Friskis igar, sa nu ska jag ge jarnet sista manaden innan LA sa jag blir fit. Har inte tranat pa 6 veckor och jag har markt hur fort man blir out of shape. Musklerna forsvann, och fastan vagen sager detsamma sa vager ju faktiskt muskler mer an fett... Na nu javlar!!

Kommentarer
Postat av: sara moune

hahahaha du e GALEN!!!!!!!!!!!!!

men ja vet nu hur du gillar att dra ut dom, jag drog av varanda an pa mig, elle nja inte alla men kanske 7st iaf. de va ju skit beroende :P

lim kanske e battre for dig som vill ha de salange? e de det du ska gora?

Postat av: Camilla

Fin blogg! Hoppas du får en bra helg :)

2009-07-31 @ 08:41:01
URL: http://camtaylor.blogg.se/
Postat av: sara moune

tack! ja jag kanner mig som en ny manniska. jag vaknade i morse o visste inte om de va en drom, o man blev sa radd. haha det va nog det jobbigaste hindret i mitt liv for om ja inte klarat de sa vet ja inte vad ja hade gjort. det va en tjej som ja va hundra pa hade klarat de o hon typ forsokte lugna mina nerver, sa klarade inte HON de o hon blev precis lika paff. sa hamskt

2009-07-31 @ 18:34:09
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback