Släktkalas



Igar var det släktkalas i Bastad, var tvungen att kopiera in ett ä for slaktkalas later sa brutalt.
Det var jattemysigt, passade pa att dra ihop en BBQ nu nar bade jag och Jenny ar hemma samtidigt. Jenny har annars bott bade i L.A och London men ar hemma nu en vecka till sen tillbaka till L.A. Hon ar klar med sin skola nu: Grattis Oxin!! Ni kan kika pa
www.jennyaraskog.com for att se vad hon sysslat med :)
Typiskt nog sa dog kameran sa hon finns inte med pa bild, men vi ska ses mer innan hon aker. Sa ja, de blev inte sa manga bilder, fast att kameran dog spelar inte sa stor roll nar jag ar allmant dalig pa att fotta ;) Vi korde tva bilar till Bastad eftersom jag vet att ma och pa alltid vill aka hem tidigt, sa jag stannade 4 timmar langre och pratade pch spela spel, sen pa hemvagen lamnade jag av Jonna och Karim i Angelholm. Slakten maste traffas oftare!!


Mamma                        Varsogoda!                        Mostrar                      Pratar allvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback