Vinden har vant?


Tva tummar upp!

Har varit ett jobbigt ar av flera anledningar men nu har det varit tva bra dagar. Haromdagen fick jag en kansla att jag borde kolla mitt norska konto, kollade igar efter att jag letat upp digipass och mitt norska personnummer. Trodde inte mina ogon nar jag ser att jag har 13.000 NOK pa kontot! Hoppsan! Lite av det var fran Oslo City Fashion/Linderud mode, men 9000 var som jag fatt tillbaka pa skatten :) Sa ma och pa ska fa tillbaka 5000 som jag lana nar jag kopte datorn, sen kan jag inte spendera hejvillt men behover inte ha angest om jag koper en Ramlosa liksom. Har haft det eftersom jag haft minimalt med pengar att klara mig pa nu over sommaren. I sommar blir det besok hos kusin i Stockholm och/eller kompisar i Oslo. Saknar Mona och Anna sa mycket och Oslo ar en fin stad, sa TACK NORGE for pengarna som gor det mojligt for mig att halsa pa! Kommer mina grannar fran USA pa besok sa ska jag mota upp med dom i Goteborg ocksa. Whoooop whooop!
Idag foljde jag med Kimmy och kolla pa en lagenhet som han bestamde sig for att ta, wiiiiie! Trakigt att han pga ett uppbrott maste flytta ifran en nybyggd lagenhet till en vanlig liten 2a men det har kommer bli skitbra storebror!! :))


Kommentarer
Postat av: Charlie

Sv; Förstår det, L.A verkar sjukt nice :) Jag har inte tagit mig tid att kolla upp det än, eller jo, jag försökte, men det är så krångligt..Vet inte ens vad jag vill plugga än liksom..Så kan väl inte svara på hur länge det blir? Men 4 år eller något kanske, skulle inte banga. :) Vad läste du? Puss

Postat av: Mokzan

Vad kul Grattis, undrar om jag har ett konton med pengar någonstans =)

2009-07-02 @ 21:13:44
URL: http://mokzan.blogspot.com
Postat av: Ea

Får jag bara påpeka att Björktrastgatan är en nio år gammal lya ute på landet långt från pizzerior och affärer... :) Grattis till er båda!

2009-07-03 @ 08:14:21
Postat av: Sanna

Ea: Tack sa mycket!

Jo jag vet det, men den ser ut som den byggdes igar. Jobbigt att inte bo nara pizzeria ;) Kram

2009-07-03 @ 08:35:35
URL: http://sanna1986.blogg.se/
Postat av: unit5

checka unit5.se

2009-07-03 @ 10:19:49
Postat av: Sandra

Jag har nog bara tänkt plugga en eller två terminer study abroad. Skulle gärna läsa längre, men nervös över pengarna. Hur mycket tycker du man bör ha med sig innan man åker dit?

Jag funderar på att plugga marknadsföring eller journalistik typ.

Läser du en tvåårig utbildning?

2009-07-03 @ 17:26:30
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback