22 Juni



Var ledig idag (jobbar bara onsdag och sondag denna veckan) sa jag lekte fardtjanst och hamtade upp min bror som gar pa kryckor tills pa fredag, sen ar han fri :) Vi tog en fika i Norra Hamnen och pratade om livet och tittade pa folk, kandes riktigt somrigt idag! Akte vidare till Soder och kikade lite i affarer, Kimmy shoppade lite. Tankte halsa pa Viktoria pa Kicks men hon var inte dar idag; men jag hittade
Asa pa Gina Tricot :)

 Espresso House
 Kimmy visar vagen
 Mot soder?
 Shopping!
(min kamera ar sonder, darfor det ar morkt i hornen/suddigt)


Vid halv 6 motte jag Malin fran Gbg som jag bodde med i L.A, hon var nere i Hbg for kurs. At pa Graffiti sen tog jag med henne en svang till Paarp. Jag avsluta kvallen men lite godis och tv-tittande hos Catha. Tror det ar dags for Friskis&Svettis imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kimmy

Vilka snygga syskon =) Tack för idag älskade syster

2009-06-23 @ 00:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback