Angelholm



Kommer bo ratt mycket i Angelholm i sommar, hos min kusin Jonna som ar en av mina basta vanner :) Igar sola vi en stund vid an, kande mig som en blekfis for Jonna har precis varit en vecka i Spanien och ar pepparkaka! Senare pa kvallen grilla vi med hennes kille Karim och hans kompis Dan. Spontant och trevligt! Sov hos Jonna sen at vi mysig frukost pa balkongen, just nu ar det perfekt svensk sommar-vader. Hoppas det haller i sig.. Idag jobbade jag sen akte jag till Jonna. Karim stod vid spisen och bjod pa Spagetti o kottfarsas. Spela nagra rundor Uno sen begav jag mig hemat. Till helgen blir det fest i Angelholm :)

    

Den senaste tiden har jag tankt mycket pa framtiden, vad jag vill ha och vad jag har for alternativ.. Orkar inte ga in djupt pa det men om ett ar, nasta sommar, sa vill jag ha det stabilare. Inget mer pluggande och lan, vill fa in pengar och ha fast boende och "settle down". Kan fortfarande resa da och da men vill ha en fast punkt och trygghet. Fragan ar om jag kan fa det i USA? Valjer jag USA innebar det konstant oro, far man stanna - eller inte. Det kan ta manga ar innan jag kan slappna av. Fast jag vill ju bo dar.. Jaja, jag later odet bestamma, har till december pa mig att fa det att funka!

Kommentarer
Postat av: sara moune

aww gomman :( jag forstar precis hur du kanner. de e jobbigt, men man alskar att ha dig har.

va mysigt de ser ut i sverige, fota mer :)))

jaaa eller hur jag fick ett email ang im on a boat festen o ja holl pa att do ahaha ska nog dit nan av dagarna iaf, den aker ju inte ivag

miss u!!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback