Fuck United Airlines

 

Har sitter jag pa Toms soffa. Ja, just det, INTE pa flyget till Sverige.
Var pa flygplatsen i tid, men United har fatt for sig att de ska ha nan javla "Easy Check In" dar man alltsa inte gar fram till en person utan till en maskin som inte funkar ordentligt, medans personalen nonchalant springer runt och yrar.
De funkade inte att checka in sjalv for de flesta, plus att nagon faktiskt maste ta vaskorna. Fick ingen hjalp och folk omkring mig stod ocksa och ville ha uppmarksamhet. Tiden gar, jag far panik och borjar grata (jag ar ingen san som grater, bara varit valdigt mkt pa senaste tiden darfor det star sa ofta i bloggen).
Till slut far jag hjalp med vaskan, som hon sager ar overvikt (8 pounds) och jag maste betala $150 per vaska. Happ, jag valjer att kopa en lada for $10, lagga over massa dar, och far reda pa att det ska kosta $200. Hade inte den summan pa kontot sa fick ringa pappa och lana. Nar jag kommer med ladan sa ar bitchen jag pratat med borta och en annan man sager att nej, tyvarr du kommer inte hinna med. De har haft den installningen ratt lange istallet for att atminstonde forsoka fa med mig pa planet... Jag far ga till en annan disk  (dar samma bitch dyker upp) for att forsoka fa plats pa ett annat plan. Star dar nastan en timme for att till slut fa hora "du maste prata med dom du boka igenom, vi kan inte gora natt". De var krangligt for dom eftersom jag i Washington skulle byta till SAS, och de fick inte ihop det.
Sa ja....Jag vet inte vad som hander. Det ar ju fredagkvall i Sverige sa ska forsoka fa kontakt med STA-travel som jag boka igenom imorgon. Forsokte ringa United men kom inte fram, finns bara maskiner att prata med och klagomal tar de bara skriftligt. Undra varfor!?!? Ska iallafall lamna kvar annu mer grejer sa att jag inte har overvikt, men javligt jobbigt nar man betalt for en resa och inte har pengar till en ny.
Everything happens for a reason?! Va fan ska detta betyda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback