Last weekend at 1860



Sista helgen i denna lagenheten gar mot sitt slut. Trakigt, men jag har accepterat det och det kanns faktiskt som det ar meningen. Sa det kanns bra :) Var barnvakt 6 timmar igar, hon hade tva vanner over och i den aldern ar det ju omojligt att leka tre sa de turades om att grata av ingen riktig anledning, haha! Lat de gora en makeover pa mig sa jag hade 20 clips i haret och rosa/bla naglar, mycket tjusigt. Blev lite dramatiskt nar familjens hund fangade en ratta som den bar runt pa, de stackars barnen kunde inte tanka pa annat hela dagen. Men vi hade anda kul och hoppade studsmatta och spela basket. Pa kvallen gick jag pa date lite spontant, en kille bjod mig till en musikal pa skolan - Guys and Dolls. Var skitbra!

Idag ar det enbart flytt som galler, har lyckats sortera sa att jag precis far igen mina vaskor. De vager inte sa himla mycket, eller sa ar det bara jag som ar jattestark :)


Kommentarer
Postat av: Erik

Du har med flyttat nu alltså.

Har också haft det sjukt stressigt med allt nu på senaste. Lyckades dock hitta ett ställe så jag slapp flytta till LAX. Kändes så jäkla off att tvingas hänga där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback