Santa Monica

Flyttade till Victoria idag, akte ner till Third street och gick dar en svang sen motte vi upp med en svensk tjej som pluggat i Fullerton och kaka lite lunch ute pa piren. Jag alskar verkligen Santa Monica!
Imorgon ar sista vanliga skoldagen innan finals sen ska jag barnvakta Chloe efter skolan. Gud va hon kommer ha vaxt nar jag ser henne efter sommaren, hon fyller 3 i oktober. Kim (mamman) ska kanske till Stockholm i sommar och vill isafall jag kommer upp till dom, skulle va jattekul om det blev av. I host behover de mig mer vilket passar mig perfekt eftersom jag bara ska ta tre klasser varav tva ar online!


Kass telefon-bild men visst ar det fint?!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Sanna Monica heter det väl? ;)

2009-06-10 @ 09:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback