Sweeeeeden


Jag, mamma och 3 hundar forsoker ta gruppfoto.

NU ar jag i Sverige! Ett tag trodde jag aldrig jag skulle komma ivag, men nu sitter jag har pa rummet i Paarp :)

Var pa flygplatsen i god tid men de oppnade inte forran tva timmar innan anda. United var lika otrevliga som vanligt; man far dra ur information ur dom och allting gors i slowmotion. Jag va skitnervos men Caroline fanns vid min sida tills jag gick igenom security. Resan till Washington var nastan 5 timmar, kasst plan och jatteobekvamt. I DC hade jag tre timmar pa mig sa jag kunde lulla runt och slappna av. Gick till SAS for att bli tilldelad sittplats och de var supertrevliga, fick fonsterplats i en bra del dar det var "nice and quiet". Jag kande verkligen hur jag kunde slappna av och blev sa glad av att antligen fa lite normal service. Pa planet satt jag brevid en tuff dansk tant, vi snack engelska och hon sa hela tiden "that's goodie goodie", haha :) Ja jag vet jag ar skansk men jag begriper ingen danska for det.
Resan var smidig, och det va verkligen nice and quiet, sa jag lyckades sova lite. Pappa hamtade mig och jag fick reda pa att om jag kommit i lordags som planerat sa hade ingen kunnat hamta mig eftersom bron var stangd i princip hela dagen pga storm! Det va nog inte meningen jag skulle resa da ;)

Har precis atit middag med ma, pa, bror och brors pappa. Det ringde en telefonforsaljare till pappas mobil fran Atlas..Hmm ;) Min gamla arbetsplats ju! Atlas telemarketing pa Gran Canaria, sa jag tog over telefonen och sa hamtade tjejen i telefonen Rebecka sa jag fick prata lite med henne. Ska forsoka ses nar hon kommer till Sverige i augusti.
Ska sova snart, jobb imorgon sen traffa Sabina och hennes lilla son som jag ska traffa for forsta gangen :)

Kommentarer
Postat av: sara moune

miss u miss u miss u!! vad hander i swea? visa lite bilder pa var harliga stad

Postat av: Hangover

imorgon =)

2009-06-18 @ 00:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback