23 Mars

Nar jag vaknar pa mandagmorgnar och vet att jag ska ga till min "boot camp" class sa ar jag inte alltid sa pigg pa det. Varje morgon tanker jag "Ohh har ar sa varmt och gott, jag skulle kunna sova hela dagen! Sa fort jag kommer hem fran skolan ska jag sova en liten stund innan lektionen!". Har det nansin hant? Nepp! Efter lektionen trippar jag hem och ar hur pigg som helst. Da har jag massa tid att slappa, duscha, ata och fixa innan min Marketing 1245.
Igar nar jag kom hem efter traningen gick jag och Malin upp till Felix som fyllde 23, stod och banka en bra stund innan han yrvaken oppna dorren. Vi sjong jattevackert for honom och sa fick han presenter och en Happy Birthday-hatt med pimp look. Han ska ha kalas pa lordag.
Direkt efter min marketing class tog jag bussen till Pacific Palisades for att passa lilla Chloe. Vet aldrig exakt hur lange jag ska va dar om kvallarna. Fick ett sms fran Victoria som undra om jag ville fika med henne och nagra killar halv nio pa Urth Caffe och lampligt nog kom mamman hem vid den tiden. De later inte mig ta buss om det ar morkt ute (sa snalla!) sa hon betalar taxi hem om pappan inte ar dar o kan kora mig. Sa istallet for att ta taxin hem akte jag till Main St och motte upp Victoria och grabbarna. Jag aaaalskar Urth Caffe. Var ganska kallt pa kvallen men satt vid en heater, fick san svensk uteserverings-kansla. Messade Sara som varit i downtown, sa hon kom ocksa forbi :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback