8 Mars 2009

Har sett denna i olika bloggar sa jag gor den sjalv! Om nagon tar och gor den sag till mig sa jag kan lasa era svar ocksa :)

Tre  jobb jag har haft: Telefonforsaljare, Servitris/Bartender, Affarsbitrade (klader/leksaker)
Tre platser jag har bott på: Tacoma (Washington), Playa del Ingles, Oslo
Tre saker jag gillar att se på TV: One Tree Hill, Vanner, Gossip Girl
Tre favoriträtter: Kan inte valja bra tre...Sushi ar den senaste favoriten.
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Pa Barnes and Noble med en hog skvallertidningar och en kaffe (istallet for att sitta har och forsoka plugga) Pa mattan i hallen i Paarp med mina vovvar, eller pa en riktigt rolig fest nanstans dar humoret ar pa topp? :) Eller pa en strand dar solen steker och jag inte har nagra bekymmer alls!


Malin smog sig pa mig en dag pa Barnes and Noble, vadda koncentrerad?!
Min favoritplats i fonstret pa 3rd Street dar jag kan spana pa folk samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

That's why I loooove you! Du läser inte National Geographics eller Los Angeles Post (eller vad den nu heter) utan Sannis läser SKVALLER! Såklart. Inget annat kan engagera så. Jag hör dig nu, precis när vi ska säga godnatt och du sitter i soffan i gröna filten: "Har du ingen tidning?" Och så har du tagit med dig fem till mig... Jag har fortfarande kvar några sen sist. :) Sakna sakna!

2009-03-09 @ 22:00:24
Postat av: Andrea

Jag som skrev nyss, men det fattade du nog va? :)

2009-03-09 @ 22:01:30
Postat av: Lovisa

kolla in min blogg! På måndag drar jag till GC så kommer dyka upp en del roliga bilder från carnevalen:P kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback