Darkane

Igar var jag och Sara och sag hardrocksbandet Darkane spela pa legendariska Key Club i Hollywood. Varken jag eller Sara var peppade pa att aka dit men samtidigt vill man ju se ett Helsingborgs-band spela pa Sunset Blvd!
Saras mamma kande trummisen Peters moster, hmm tror jag det var? Lite invecklat de dar men han var jattetrevlig iallafall!

Darkane va faktiskt riktigt bra, inte min musikstil och inget jag skulle sitta och lyssna pa i bilen men jag kom enda pa mig sjalv att digga nar dom spela ;) Traffade bandet efterat och fick folja med och se turnebussen, har aldrig vatt i en san innan. 15 pers bodde i den bussen, pa 50 spelningar! Helt sjukt, fick se kartan pa USA hur de hade kort, snacka om spackat schema.
Ni kan se dom den 4 april pa The Tivoli i Helsingborg :)

   

Kommentarer
Postat av: bina

så fräckt! gud vad världen är liten ibland! :) miss you babe! puss

2009-03-10 @ 11:43:27
Postat av: Marcus FRIBERG

Darkane "hemma" hos dig. Världen är allt liten! ;)

2009-03-10 @ 14:09:37
Postat av: Anonym

Gött att du gillade Darkane och att ni stödjer Hbg´s stolthet ;)

Peace från Christian Hallworth


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback