Foxtail

Var barnvakt igar till halv elva och trodde inte de va lont att ga ut, men sen skulle grannarna ut och festa... Sa istallet for att dricka min kopp te jag gjort i ordning sa satte jag pa mig klackarna och bestamde mig for att ga ut en svang:) Su skulle enda mot West Hollywood sa jag hoppade av pa Foxtail dar Sara och Traci redan var.




Hetast i Hollywood


Kul hur vi alla helt plotsligt har nastan exakt samma harfarg!?
Denna bilden ar fran KandyKruisen i September, da hade vi vars en ;)


Kommentarer
Postat av: sara moune

hahaaha vilka mongo vi e!

Du ska bli mörkare igen o jag en till ljusning så blir de nog bra o vi e inte längre en klump beiga huvuden

Postat av: Felippe Mela

Visst är det gott med SVENSKT lösgodis.. Inte mycket sånt där in da US kan jag tänka mig ; )



Får tackar för stödet!

Du kan adda på face:an btw ; )



Kramis

2009-03-22 @ 15:03:43
URL: http://felippemela.com
Postat av: Karin

Måste bara säga att du är precis lika fin i mörkt som ljust hår :-) Lyllos dig som passar i allt... Ni verkar ha det helt underbart där borta. Ser att du letar en ny rumskompis, hur går det med det? Skulle gärna dela, men jag flyttar ju inte till LA förrän i augusti. Ha d´bra. Kram

2009-03-22 @ 23:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback