Los Angeles-Copenhagen Tur&Retur

Jag har mailat lite med STA-Travel som har samarbete med CSN, bokar man via dom sa lagger de kostnaden for flyget direkt pa lanet sa att man sjalv slipper lagga ut pengar. Var tvungen att fa beviljat detta fran CSN och nar jag fatt de mailade jag och sa vilka datum jag ville resa.
Brevid mig i sangen sover min alskade telefon, mina vackra Blackberry. Till mobilen far jag mina e-mails (och blogg-kommentarer!) och jag har  facebook, msn osv. Tycker det ar mysigt att vakna till olika mail och jag vaknar lattare da :) MEEEEN ibland laser jag meddelanden i somnen, sa jag maste alltid dubbelkolla att jag inte missat natt.


Imorse en timme innan jag skulle ga upp fick jag ett mail med rubriken "Travel Reservation May 07 for JONSSON‏".
Hmm, 7 Maj?! Orkar inte bry mig, somnar om. Kollar sen nar alarmet ringer och da har jag blivit bokad den 7 Maj via Kuala Lumpur och grejer for att sa smaningom komma till SYDNEY (?!)
Mailade och fraga vad som hant egentligen och att jag garna ville aka till Kopenhamn... Da hade hon visst vaxlat tva namn ;) Sa NU ar jag bokad pa ratt dag till ratt destination!

Aker harifran 12 juni och landar morgonen den 13 juni pa Kastrup, sen tillbaka till L.A den 28 augusti :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Äntligen ett datum att längta till!!! Ska genast skriva ner i kalendern! Wiii... det där datumet i augusti kan vi väl glömma så länge. Avskeden är det värsta som finns. Såååå, från och med nu pratar vi bara om sommaren som om inte 28/8 fanns. Japp! Vi längtar, Nemo mest! Han sa han ville sova i ditt hår igen... :P

2009-03-25 @ 18:46:48
Postat av: Åsa

Ooh vad mysigt att du är hemma så länge! Och du flyger på min födelsedag, vilken fin present jag får ;) Haha



Ja Entré var ganska stort, tre våningar men den översta var bara restauranger, SATS, bio och bowling och sånt. Den enda butiken som var "ny" var Mango, sen var det alla dom vanliga. Några små butiker också som inte var kedjor.



Vi ses snart :) Puss!

Postat av: Erik

Kuala Lumpur och Sydney låter ju spännande det med. Eller kanske inte. Höhö.



Ja precis, detta blir min sista termin. Sen åker jag hem och pluggar vidare i Sverige. Vad vet jag dock inte ännu.

Pluggar du program eller bara fristående kurser här?

2009-03-27 @ 09:23:50
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback