Mys sondag

 

Pa sondagar ska man inte sorja att helgen ar over for det ar den inte! Njut av varje sekund, det gjorde vi igar.
Jag och Sara akte hem till Victoria dar vi lagade mat och drack vin.
Akte ner till Jaccuzin med armarna fulla av vin glas, vin och kex/ost bricka, joinas i hissen av en kand snygg skadespelare och jag kan inte for mitt liv komma pa vad han heter. Vi fnittra over hur roliga vi maste sett ut och Sara bjod pa kex ;) Han sa natt i stil med "I was gonna tell you to enjoy your evening but I can see you're already doing that".
Trakigt nog var Jaccuzin inte sa varm som den brukar, den var som en uppvarmd pool men inte HOT TUB liksom. Joinades av tva tjejer, den ena berattade stolt att hon var skadespelerska som skulle va med i Tranformers 2. OM hon nu blir skitkand sa kan jag meddela redan nu att hon erkant att hon har fejk brost och hon verkade lesbisk. Haha!
Senare kom en vakt med tva andra tjejer, trodde forst han skulle kasta ut oss eftersom vi hade vin vid poolen som man inte far, men han bara guidade tjejerna som funderade pa att flytta in. Victoria pratade enbart gott om huset sa jag tror hon salde de ;)



Mysigt va de! Har en kansla av att vi kommer hanga vid de poolerna fler ganger, dar finns barbeques ocksa som vi kommer utnyttja, whoooop whooop.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Sanna! Oj vad härligt det ser ut i poolen, även om det var lite kallt :-) Här är det sista mars och full snöstorm ute! (bor i Umeå.) Kan du inte fota lite kring skolan och där du bor så att jag får se hur det ser ut, leka lite paparazzi :-) Ni verkar ju redan ha sommar ju! Ha d bra. Kramar

2009-03-30 @ 23:56:55
Postat av: sara moune

haha ja inte kan man ju säga sitt riktiga namn, vafan ska ja heta då? sandra e ju inte så kul, de va ju mest ba för ja inte kom på nåt..

-"whats your name?"

-"fniss.. ehh .. what?"

-"whats your name?"

-"Oh!.. ehhh... Sandra?" haha

Postat av: Erik

Fan vad skönt med Jaccuzi.



Låten i min video heter "What else is there" och är av Röyksopp. Fast hon som sjunger är Karin från the knife. Musikvideon är dessutom sjukt snygg :)

2009-03-31 @ 09:39:09
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: Cathalina

shit va mysigt ni ser ut att ha det! sorry att jag inte kommenterat på ett tag. ska skärpa mig;) btw... har redan en beställning med ditt flyg hem...*:P

2009-03-31 @ 17:53:08
URL: http://liljahazard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback