Santa Monica Beach



Fixade lite aranden igar, var pa banken och forde over pengar sen unnade jag mig en ny bikinii fran H&M (inte den jag har pa mig) och ett par shorts fran Forever21. Motte upp Victoria pa stranden och drack smoothies, lyssna pa musik och chillade. Va en riktigt fin dag, men idag ar det tyvarr molnigt, hade velat ga till stranden idag igen.


Victoria och hennes pojkvan Ben


Vi promenerade lite pa stranden och spanade pa killarna som spela volleyboll, sen gick vi nere vid vattnet och ser en liten flicka som grater. Hon har blivit av med sin mamma! Sa vi agerade baywatch och gick och letade efter mamman, de anda vi visste var att hon hade natt orange pa sig. Gick till ett livvakts-torn och da hade de kontakt med en torn langre bort dar mamman tydligen var. Blir sa irriterad pa foraldrar som inte har koll pa sina barn, och pa en sa stor strand dar allt mojligt kan handa. Men men de sluta bra iallafall!
Igar hade Felix fest, kommer kanske bilder sen men de ar bara trams anda, haha.
Nu ska jag plugga och tvatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback