TACK Kimmy, Andrea, Ma & Pa!!

Ihhhhhh, nu nar jag kom hem hade jag fatt paket!



Sag ju pa handstilen och loggan pa paketet att det var fran Andrea ;)
Oh de ar sa kul att fa paket, som en liten julafton.
Titta vad jag fick!



Jag kallas 
Sanna Banana av en del och det ar Kimmy och Andrea noga med. Nar de hamtade mig pa Kastrup i januari sa mottes jag  av deras stora leenden och fick en banan-pase full med bananer och skumbananer!  Nu fick jag en banan-skivare, haha! Fick tidningar av dom ocksa, sen kaviar, rakost, dajm, djungelvral och bilar (vanliga och sura) av mamma och pappa - YUMMY. Mamma skickade med en mascara ocksa, perfekt, jag hade nastan ingen kvar :)
Na, nu ska jag sluta ata bilar, maste spara sa de racker lange ;)
TACK SA MYCKET!!

Kommentarer
Postat av: Bror K

Vaddå? Kunde väl lika bra vara min stil på brevet :)

2009-03-12 @ 11:20:47
Postat av: Catharina

va fint! :D detta måste ju vara fördelen med usa (den viktiga menar jag;P): att kunna uppskatta ett sånt här paket med vanliga svenssonprylar så mkt. men.... är det banan-frimärken utanpå?????

Postat av: Sanna

Neej de va inte banan-frimarken ;) men kunde vatt!

Ja man uppskattar verkligen allt sant, alldeldes alldeles underbart :D

2009-03-15 @ 06:14:42
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback