Wii & Bowling

Igar barnvaktade jag lite, hade inga planer for kvallen for jag visste inte hur lange jag skulle jobba men de blev bara tva timmar sa sen hade jag hela kvallen ledig helt plotsligt! Spelade Wii hos Tom, bowling, tennis och boxning. Jag va ganska kass, foredrar gamla klassiska tv-spel :)

 


Senare spelade vi riktig bowling! De va jag, Malin, Tom, Mark och Tracy. Va langesen jag bowlade, kan inte minnas senaste gangen men tror det var pa Gran Canaria.
Innan idag var jag och Malin pa promenaden och kakade lunch, sen solade vi lite har ute pa garden, sa skont. Maste forsoka fa lite farg, ar verkligen blekfis nu!
Ikvall gor jag inget speciellt, pluggar lite och myser med Tinosh medans Sara barnvaktar. Stackars Sara har fatt brannskador i ansiktet, hennes mixer exploderade, sa javla laskigt! Men himla tur hon inte blev blind.
Nasta vecka gar jag bara i skolan tre dagar, sa gott! Hoppas jag kan jobba lite da sa jag far in lite caaash.


Jag haller fel och kor min egen variant, men jag vann tva av tre rundor ;)
Sa lite skills har man!

Kommentarer
Postat av: sara moune

haha här ser man ju hur yogan kommer till sin nytta ,) snygg ställning du


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback