Citizen Smith/Halo/Guy's




Blev lite barhopping i fredags, skulle till Citizen Smith forst for mellan 9-1030 skulle de va open bar, va nan tidning som hade nan event dar om jag fattat ratt. Men slapp hanga i baren for vi hade flyyyyt och fick basta bordet och en vodka flaska serverat. Trevligt stalle, gillade det. Kunde stannat hela kvallen och druckit upp flaskan och krypit darifran men gick efter ett tag vidare till Halo som lag natt kvarter darifran. Har hort att de ska va bra nu men vi var i princip bara inne och vande. Catha, han snygge fran CSI som du gillar var dar ;)
Ska till nasta klubb men vad ar det i backspegeln? Polisen? Hoppsan, blev pulled over for att bilens ena headlight var sonder. Caroline va duktig och skotte de fint, license och registration fram innan han ens fraga ;) Blev ingen boter men en typ varning att hon skulle fixa det asap.
Vidare till Guy's, vagar mig pa att saga att det ar det hetaste stallet just nu, dar var paaarty! Kommer nog bli fler besok dar.
Hade markt det va mycke poliser ute men den kandes som Hollywood verkligen flippat, galna manniskor sprang omkring och ville slass och forsokte ta sig in i bilar. Under ett rodljus kom en kille fram och drog i motorhuven och sen stallde sig och flasa pa rutan, ussssch.
Avsluta kvallen med drive thru pa In-N-Out, kandes tryggast att stanna i bilen!

 

Kommentarer
Postat av: sara moune

fan ja glömmer ju hälften av vad som händer när ja ska uppdatera bloggen, ja borde nog ha en konstant länk till dig så folk kan läsa vafan som eg hände lol

Postat av: Désirée

Hej hej! Du bor i Santa Monica va? Nära Santa Monica College har jag för mig. Jag undrar bara, tar det inte lång tid att ta sig till klubbarna i Hollywood när ni ska festa? Har hört att det tar upp till en timme att åka dit. Ska själv bosätta mig i Santa Monica i höst och undrar bara hur lång tid det tar till Hollywood ;) Jättetacksam om du svarar! :D

2009-05-05 @ 17:22:41
Postat av: Catharina

åhhh.... lyllos! fast har för mig han knarkar massa... därför han fick sluta på csi. men fortf: lyllos!

2009-05-09 @ 10:04:27
URL: http://liljahazard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback