Memorial Weekend

 
Imorgon blir de stranden!

Denna helgen ar en langhelg (Memorial Weekend), var tankt jag skulle med till Vegas men jag stannar har i L.A och fixar med flytten. Ska barnvakta bade lordag och sondag. Nu nar Sara aker ivag sa passar jag hennes barnvaktsbarn, bil och hund :) Blir kanske en utgang imorgon men forst traning och stranden pa dagen. Eller Victorias pool.
Vegas finns kvar till hosten, for jag planerar ju som sagt att aka tillbaka. Det blir precis som jag planerat hela tiden men nytt boende helt enkelt. De har med att "everything happens for a reason" tror jag stenhart pa. Jag menar sa mycket som jag kampade med att fixa folk som skulle hyra over sommaren men anda sa krasha det. Har accepterat att jag ska flytta ifran detta complexet, och som det ser ut nu sa ska alla mina vanner har i huset ocksa flytta, sa hosten skulle inte blivit densamma utan dom har.
I forra inlagget sa skrev jag om nagot annat jobbigt, och det kommer gora ont lange. Sant ar livet. Hoppas det ordnar sig till det basta.

Tankte slanga in en video med Eddie Izzard, nagon mer an jag som alskar hans sjuka humor?!  (forrutom Catha?)


Kommentarer
Postat av: Bina

Håller helt med dig om att allting händer av en anledning, det tar bara lite tid ibland innan man ser det.. Och såklart man tycker om Eddie! :D Ses snart! ;) Puss

2009-05-22 @ 10:55:35
Postat av: Ea

<3

2009-05-22 @ 15:17:42
Postat av: Felippe

Vill också till stranden nuuuuu : P

+ Gillar videon... u know me ; )



Kramar från sthlm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback