Nemo



Titta pa honom, ar han inte skittuff?! Lilla Nemo, far traffa han och de andra
monstrena 13 juni.

Haller fortfarande pa att planera hur jag ska gora med lagenheten. Kommer fixa allt pappersarbete som maste fixas till skolan sa att jag iallafall har mojligheten att komma tillbaka hit i host for en termin till. Fast da blir det troligen annat boende. Jag kanner mig inte sa ledsen langre, far mest gilla laget och veta att jag faktiskt gjort vad jag kunnat! Min tid i L.A maste inte vara slut for att jag flyttar ifran denna lagenheten, trakigt bara for jag alskar huset och har fatt de sa fint har, finare for varje vecka som gar tycker jag..

Anywaaaaays....Vad hander i Sverige?!  Jag behover massa att se fram emot :)
Ska ta hand om min kara bror som brutit foten! Stackarn! Hade jag vatt i Helsingborg nu kunde vi sett massa  filmer och haft maraton med serier.

Pa tal om serier sa ar det GG och OTH ikvall, jag tror det ar sasongsavslutning. Misstanker vad som hander i One Tree Hill. Tryck INTE HAR om ni inte vill veta vad som hander...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback