Saturday Night



Caroline hade en liten inflyttningsfest hos oss igar, jag var inte sa installd pa fest och tankte sticka ivag efter ett tag och plugga men det var riktigt trevligt sa jag stannade hela kvallen. Kande inga folk som kom sa det va kul att traffa nytt folk, samtidigt som mina gulliga grannar ocksa var med :) Musiken var grym for jag var DJ, och trots att det kom fler folk an vantat sa blev inget utom kontroll. Beerpong spelades ute pa garden sa nagon granne som inte var med och festa blev lite irriterad pa det vid 2-tiden, men det var ju faktiskt lordag :)


Pa dagen gick foressten jag och Sara pa langpromenad bort till Venice, och pa vagen hem kopte jag ett soffbord + 2 sidobord for 20 dollar pa en garage sale! Grymt fynd, riktigt snyggt, och nu kan Mark fa tillbaka glasbordet som vi lanat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback