Sign the lease pleeeeaase

Urban Housing som jag hyr lagenheten har varit komplicerade den senaste veckan och inte latit min nya roommate signa kontraktet. Forst var det problem for att hon har hund, de hade sagt at mig att pets var OK men sen andrat sig. Kelly sa da att hunden kunde bo hos hennes kusin istallet. De va fortfarande konstiga och kunde inte ta beslut for att agaren av huset var i Kina (?) men nu idag ska hon fa aka dit och skriva pa! Sa nu kan hon flytta in, skont. NU kan jag slappna av, har oroat mig for detta sa lange nu. Dels skulle jag hitta en ny person jag vill bo med sen maste jag smyga med att Caroline hyr mitt rum over sommaren. Kelly verkar jattegullig och forstar ocksa hela grejen varfor jag bor i vardagsrummet just nu osv, haha. Nu ska jag lagga mer fokus pa planering av hostens kurser och eventuella internship.
Bitarna faller pa plats :)



Update: Han pa kontoret skot upp det till pa torsdag for han hade inte tid det lilla aset. Jaja, jag tanker inte betala en late fee iallafall, det ar helt och hallet hans fel det inte blivit signat i tid.
 



Lyssna pa denna, det gor jag om jag ar nere sa blir jag glad :)

Kommentarer
Postat av: Denise [ N a z t y s B u n n y ]

Tack så mycket :) Jag ska försöka le mer med tänderna, men det känns konstigt :P Men tack för tipset :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback