Stanna varlden en stund

Chattar med Sara pa telefonen och inser att det bara ar 17 dagar tills jag aker! Va fan! Tiden gar sa fort... Det ar sa mycket som hander att dagarna bara susar forbi. Stanna varlden en stund! :)
Har salt lite grejer och har lite kvar att salja. De tre borden som jag kopte for $20 pa en yard sale for nagra veckor sen salde jag for $75... man far inte va dum! Funderar hur jag ska fa ut sangen ur rummet, monterade ju ihop den dar inne och vet inte om den gar att fa ut. Just nu ar Carolines stora madrass pa min sang, medans jag har hennes reservsang. Kommer sakna lagenhetskomplexet men det skulle inte vara samma sak att bo har till hosten om alla grannar ocksa flyttat da. Sen vet jag hur jag ar, bor jag for lange pa samma stalle kanns det som jag star och stampar, tror det enda som skulle kunna fa mig att stanna nagonstans ar om jag blir riktigt kar :) Utan dromprins fortsatter jag rora pa mig. Synd amerikanska killar ar sa konstiga, for jag alskar ju USA och speciellt Los Angeles, sa har vill jag stanna salange det gar.
Pa sondag flyttar jag ut, ska bo hos kompisar tills jag aker den 12e.
Sen blir det Sverige Juuuni, Juuuli, Augusti! Speciellt lilla Helsingborg.


Kommentarer
Postat av: spider

klart det är jag som är spidermom =)

Postat av: m.donross

helsingfuckingborg ju :p

2009-06-22 @ 11:38:30
URL: http://finest.se/marcellodonross

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback