Fredag


Tinosh ar sa gosig att ha har!

Blir ingen utgang ikvall, jag och Caroline stack till The Grove en svang sen inom Blockbuster. Vi ska se Slumdog Millionaire, alla sager ju att den ar sa bra. Fast jag salde sofforna idag sa vi far sitta i en stor kuddhog :)



Haha, jag skramde nyss hela huset. En spindel satt pa mitt ben sa jag flog runt och skrek helt hysteriskt, ut pa garden. Fick bort spindeln men nu kanns det som har ar tusen spindlar...Hur ska jag nu slappna av hela filmen!

Tinosh, doda, DODA!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Sanna vännen!

Ser det lite ljusare ut nu?

Hoppas det!

Och du, så klart att du kommer tillbaka i höst och då med nya friska tag, och som du själv säger så var det väl inte meningen att du skulle bo kvar just där. Du kommer nog att hitta något ännu bättre.

Ha en mysig helg med "vår" goe Tinosh.

KRAM till er båda

Lena

2009-05-23 @ 12:11:31
Postat av: Catharina

har du hittat dina flamin jot cheetos nu?? så mysko att dem inte ens fanns på hemsidan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback