Worst Case Scenario...

Det varsta som kunde handa hande; min nya rumskompis angrade sig sa nu sitter jag har och har bara betalat halva hyran. Hon ville flytta in har men vart management ar storda och kranglade med kontraktet, sa under tiden har hon hittat ett annat stalle... Jag har inga pengar alls, jag har bara sa jag (knappt) klarar mig tills jag aker till Sverige den 12 juni, men inga pengar att betala en extra hyra!? Sa just nu ar det katastrof. Jag orkar verkligen inte leta annu en ny rumskompis, sant javla jobb att sitta och leta och leta och maila och maila. Och var ska pengarna till den sena hyran komma ifran? Hon vet om vilken skit hon satt mig i, sa far se om hon inser hur fel det ar av henne att angra sig nu...

Kommentarer
Postat av: bina

men gumman..! usch, vad jag tycker synd om dig! just när man tror att det ordnat sig.. :( hon borde ju iallafall betala den andra delen av hyran nu, även om hon inte bor där sedan, eftersom hon trots allt hade en deal med dig.

tänker på dig..! puss

2009-05-11 @ 10:14:15
Postat av: Lena

Å nej, så skitjobbigt, när du fixat det så bra.

Jäkla management, det verkar som alla är lika knäppa och bara förhalar allting.

Vill de inte ha hyresgäster?



Hade hon inte skrivit på något avtal ännu, den nya tjejen?

Tråkig historia hoppas det löser sig.



KRAM

Lena

2009-05-11 @ 12:01:09
Postat av: Sanna

Lena: Det var avtalet som skots upp och kranglade, hon skulle betala i samband med att hon skrev pa..



Har fixat vad jag kan idag, sa det ser inte helt morkt ut... Jag tanker inte ge upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback