23!



Ar jattenojd med min fodelsedag!
Dagen borjade med att jag skypade med mamma och pappa och min bror. Tyvarr hann inte paketet fran dom komma fram men det ar ju nagot att se fram emot, alltid kul med paket!
Det ar i princip alltid fint vader men det var faktiskt perfekt vader igar, superklart sa man kunde se bergen jattetydligt, varmt och soligt. Harligt att vakna upp till en november-fodelsedag sahar:


At lunch pa Urth Cafe med min gulliga kusin Jenny. Grekisk sallad och Oreo cheesecake :)


Jag har aldrig akt pariserhjulet pa piren sa hade bestamt mig for att gora de pa fodelsedagen :)
Alex och jag gick dit lagom till solnedgangen sa att utsikten blev som finast.




Sen akte vi skridsko!


Klockan 9 hade jag bokat bord pa Huntley Hotel, uppe i deras penthouse med resturang/lounge. Mysig atmosfar, grym utsikt, bra service och god mat. Och fantastiska gaster saklart :) Favoriterna var dar och det blev en perfekt avslutning pa dagen!

 


Kommentarer
Postat av: Kimmy

Låter som en toppenfödelsedag, vi får skypa snart igen så får du berätta mer =)

2009-11-18 @ 22:01:40
Postat av: Dennis

Ser ut att vara en underbart fin födelsedag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback