AHHH

Det ar sa mycket just nu, miljoner grejer i skolan och sen alla dessa livbeslut. Visst har jag sagt att ovetandet ar charmigt men just nu ar det en plaga och ater upp mig inifran. Hur lange ska man va orolig? Vet inte om jag bor i Sverige eller USA om 2 manader, en del av mig vill settle down i Sverige och slippa deala med alla komplikationer i detta land men samtidigt kanner jag mig inte fardig har. AHHHH, ge mig sinnesro. Har san hemlangtan nu nar allt ar sa tufft. Ar overtygad om att allt ordnar sig var jag an bor, men det ar san skillnad pa Svea och Usa. Vet inte ens varfor jag skriver detta, maste plugga nu.

Kommentarer
Postat av: Bina

Åh, gumman.. :( Jag önskar det fanns något jag kunde göra för att ge dig lite lugn, hoppas saker blir klarare för dig snart! Saknar dig här hemma iallafall och hoppas på att vi ses snart! Kommer du hem någonting över jul? :) Puss

2009-11-24 @ 09:14:03
Postat av: ...

Tänker på dig Sannis och krama på Ginger Brad Man så känns nog allt bättre!



2009-11-24 @ 11:34:39
Postat av: ...

Ginger Brad Man? Who's that? :)

2009-11-24 @ 11:35:20
Postat av: Catharina

haha... mr brad:P ja det kommer ju lösa sig men det är alltid jobbigt å inte veta vad man ska tänka lixom. allt bara snurrar ju då.. ta djupa andetag och försök låta det vila ett tag... så kanske hjärnan känns mer organiserad sen?

Postat av: Det var ju jävlen!

Och jag gillar din, bra utbyte! :)

2009-11-25 @ 18:25:29
URL: http://detvarjujavlen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Bina:

tack babe..Nej kommer nog inte hem till jul, ar for mycket som ska klaffa for att det ska funka! Sen OM jag nu maste flytta till sverige i februari sa kanns det onodigt att aka hem over julen.



Catha: Jag ska forsoka vila, reser ivag ett par dagar imorgon och da ska jag lagga alla bekymmer at sidan :)



A: GingerbrEad man ar kvar i Paarp, men jag kramar nallen med fina trojan varje natt..

2009-11-25 @ 20:49:48
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback