Blackout

Hade en mysig taco kvall hos Sara igar sen va jag hemma vid 11 tiden tror jag.
Vid 12 hor jag och Alex nagra som pratar utanfor sa vi gar ut pa balkongen och PANG sa ar hela vart hus nedslackt :P haha det var nan maintenance som skulle goras i huset under natten sa det var bara att tanda massa ljus i hela lagenheten. MYS! Vi har en supermysig soffa som vi hittade pa Craigslist for $200 (som jag och Alex spenderade en hel sondag att kora hit i massa delar). Sa nufortiden ar det ofta nagon av oss som sover pa soffan for den ar sa skon, haha! Vi hade ingen power alls mellan 12midnatt-11 am. jag som ville varma te.

Har ser man soffan nagorlunda. Det ar blixt men annars ar rummet helt morkt.

Kommentarer
Postat av: Catharina

men sanna... varför berättar du inte det för mig?? :O vilka fler serier finns det???? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback