Chapman


Tog inte sa manga bilder sa jag satte ihop mina videos istallet.

Igar korde vi till Orange County for att ga pa en fest hos nagra Chris kanner (Alex's on-off kille). Tog typ tva timmar att kora dit for vi hamtade forst upp hans kompis Henry i Claremont. Intressant att se olika Colleges, kanner verkligen att jag INTE skulle orka leva sant party liv, kan tanka mig att det ar mycket drama nar alla bor sadar vid skolan. Val i O.C (Chapman University) spelade vi direkt flipcup som ni ser i videon, jag va ratt duktig maste jag saga, flippa direkt tre omgangar ganger i rad. MEN missar man ett par ganger blir man sa frustrerad att det gar at helvete! Gick vidare till en annan fest sen slutligen hem till grabbarna. Vi sov dar sen korde vi hem redan 8 pa morgonen mest for de hade de sa kallt i huset att det inte gick att sova mer! Nar vi var i Claremont sa visade tempraturen inte mer an 48, vilken ar ca 10 grader celcius, fy fan. Hur ska jag klara mig i Seattle?
Blev kaffe, cola och doritos fran sevenleleven till frukost. Nu maste jag plugga och skriva pa an rapport, sa fruktansvart trakigt. Men vill garna till The Grove ikvall och se granen tandas :)


Update: Ahh, vettifan om jag kan aka till The Grove ikvall, just nu ar jag sa uttrakad att jag vill grata. MASTE skriva pa min rapport idag, men det gar inte, jag gor absolut ingenting. Kan inte fokusera, sitter i timmar och gor inget vettigt nar jag har sa mycket att gora. bajs bajs


Kommentarer
Postat av: Ma & Pa

Kom igen gumman, know you can make it! Thats my girl:-) Bamsekramar från Ma&Pa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback