HALLOWEEN 2009



Wow sicken kvall vi hade! Trott idag men vi festade trots allt i nastan 12 timmar. Riktigt nojd med kvallen. Jag och Philippa akte till Sara och sa gjorde vi oss iordning dar. Jag och Philippa var fairys och Sara var ninja. Hade tankt aka till en BBQ forst men vi skulle hinna med en limo vid 830, och eftersom Halloween ar helt galet har skulle traffiken va en bitch. Alltsa akte vi direkt till Renaissance Hollywood Hotel till nagra killar som hade rum dar och forfesta. Vi var forst dar men efterhand droppade det in fler folk :)





  

Nar det var dags att dra vidare till Pandora i Downtown L.A sa var vi nastan 30 pers som trycktes in i Hummer limon, men de funka skitbra. Stamning pa topp! Vi var 6 svenska tjejer dar bak, och tyska Philippa ;) Pandora var riktigt coolt utsmyckat, som en kyrka kan man saga. Baren var fri sa nan shot slank ner.


HAHA!!

 




Cupid ;)

Vi ville vidare sa akte till MyHouse.


George var One Night Stand haha

Sa jakla bra!

Josh var en bebis pa mammans rygg?! haha

Nar de stangde akte vi till en efterfest pa Sunset Gowers studios. De var ju filmstudios men de hade gjort om den stora lokalen till en klubb bara for kvallen. Kandes som en underground klubb. De hade i princip nakna tjejer som lag pa ett bord som sushi-tjejer. Kandes javligt skumt att plocka mat fran dom men jag ville ha sushi, haha.
Helt plotsligt var dar en eld-show, och lite senare akrobatik-tjejer. Skitcoolt, onskar jag kunde svinga runt i luften sadar.



Nar vi skulle hem var jag tvungen att ta av mig skorna, holl pa att do. Val hemma hos Sara ser vi att klockan ar 630. Markte inte hur tiden gick men vi hann med en hel del :)
Hade en mysig formiddag med tjejerna idag. At frukost pa ett stalle som heter Crave i The Valley.
LOVE YOU GIRLS!
Nu dricker jag te med honung, min rost svek mig igar. (halvsjuk+party=malbrottsrost)


Kommentarer
Postat av: sara moune

love you too!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback