IKEA


Va pa Ikea idag och tankte forst fota godiset jag kopte men sa joinade Alfie och Alex. Haha titta pa Alfies mjau! Den katten mjauar hela tiden, ska gnalla och beratta massa historier.




Ahlgrens bilar "chewy candy cars" & Marabou Daim


Vi passerade en julbock, och vad jag vet sa finns inte det i USA, sa jag fragade Alex:
- Do you have those here for Christmas?
- What...A piñata?

HAHA!! Skulle forklara vad det var...Hmm Jul bock...Christmas...Goat?
Sa det mest pa skoj for jag kunde inte komma pa natt annat, men sen hitta jag en skylt och Ikea kallar faktiskt det for Straw goat ;)

 


Kommentarer
Postat av: lovisa

Gaaah älskar IKEA! =) Minns när jag va där vid jul på Gran Canaria o man kände sig lite småstolt över att vara svensk o skrattade när man hörde alla canarios härma alla svenska namn,,,typ Bubblan osv =P

Hitta du nått annat skojj förrutom godis o julbockar:P haha

Postat av: Catharina

haha fan va bra.. a piñata. jo asså med konversationerna så är det för att jag säger det mesta som jag tog med dem. jag frågade ju lixom inte och det hade ju känts lite fel om nån sa asmkt som de inte hade tänkt att en massa andra skulle höra. jag tyckte mest att jag hade så smarta saker å säga att jag ville blogga om det. men orkade inte skriva om att så jag bara tog copy-print:P du jag saknar dig med! och snigel...



fan jag har en innebrännare i pannan som gör att jag ser ut som jag slagit huvudet. inte fint. idag ska jag till louisiana med christian. :D jag ska kolla på konst! woho.



keep in touch. kram!

2009-11-15 @ 09:22:21
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: Catharina

aahhh, new queue! what? your just mending the till? hey I left my aura there!



;)

2009-11-15 @ 09:23:30
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: Catharina

visste inte de sålde bilar på ikea?:S

2009-11-16 @ 14:12:12
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: Bina

Jaa, den är också riktigt bra! Den är nog mer i min smak faktiskt, så organiserad som jag är. ;)

2009-11-16 @ 22:37:16
Postat av: Alex

YOUR MISSING THE FUNNEST PICTURE!! YOU MUST PUT IT UP, HAHA!

2009-12-03 @ 11:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback