Let's make new memories



Ofta oroar jag mig for framtiden, just for att den ar sa ovis. Vem vet vad som vantar runt hornet? Men visst ar det de som ar charmen med livet, det ovantade? Det ar omojligt att veta men ar jag sa excited. Tank sa manga roliga minnen man redan har, manniskor man traffat, stallen man varit pa, saker man upplevt... Det ar sa intressant hur man utvecklas, att komma till insikt med saker och ting och vaxa. Jag ar sa himla nojd med mitt liv och mina val hittils, snart ar jag 23 ar gammal. Nu javlar vanner skapar vi nya minnen! :)



Kommentarer
Postat av: Bina

Tack för kommentaren på mitt inlägg, du är så fin gumman! Och detta inlägget var bra skrivet, absolut den rätta inställningen! "Let's make new memories".. Något man borde skriva på väggen hemma. ;P Saknar dig!!!! Puss

2009-11-08 @ 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback