New Moon / Universal Citywalk

Min rumskompis fick premiar biljetter till New Moon nar hon fyllde ar och bjod med mig. Vi sag den pa bion pa Universal Citywalk vilket var perfekt, for det va ett av stallena jag hade pa min "to do list", att bara aka och hanga en kvall. Sa nu har jag gjort det; Check! Har inte last Twilight bockerna men sag forsta filmen forra aret och den var bra. Tvan var annu battre faktiskt.
Visste att alla sma tjejer dar inne skulle bli helt hysteriska sa jag var beredd och filma:




Jag var pa Universal Studios theme park for ungefar 5 ar sedan, men idag hade vi inte tid att ga in dar utan spenderade kvallen pa Universal Citywalk som ar utanfor. Jattemysigt :)





Den dar Marilyn ar gjord utav Jelly Beans.


Kommentarer
Postat av: Bina

Nä, eller hur (yes or how :P)..! Väldigt märkligt faktiskt och blev ganska ställd. Miss you too hun! <3 Pusss

2009-11-21 @ 10:19:31
Postat av: Catharina

vet du vad bland det bästa med sverige är? inga småtjejer får för sig att skrika åt en bio-skärm. :) kul att bion va bra iaf:) längtar till imorron.



fan va stora bröst den där jellybean-damen har?:S bara en observation..

Postat av: sara moune

jeeeez!

2009-11-21 @ 22:11:31
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback