The Private Lives of Pippa Lee

Ikvall var jag och Anna pa en preview screening igen, denna gangen var det "The Private Lives of Pippa Lee". Anna ar medlem i Film Independent, jag funderar pa att ocksa bli medlem. Jag alskar verkligen film/tv! Har alltid sagt hur jag inte bryr mig speciellt mycket om musik, sport och mode. Men film - jag kan inte fa nog! Filmens regissor (och forfattare av boken) Rebecca Miller var dar sa efterat blev hon intervjuad framme vid bioduken, och publiken fick chansen att stalla fragor. Var jatteintressant att hora hur hon gatt tillvaga med att gora boken till film-manus, hur hon valde skadespelare osv. Robin Wright Penn och Blake Lively var jatteduktiga, Blake spelar den yngre versionen av Pippa.


Kommentarer
Postat av: sara moune

haha pippa vilket javla namn. lol

ja bli medlem sa vi ocksa kan ga. myspys :)

Postat av: sara moune

ja tradigt att dom inte rackte till rakningen idag bara. lol

2009-11-13 @ 08:46:10
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback