Beso / Guys and Dolls

 

Igar kom de tyska killarna tillbaka fran Hawaii sa de ville saklart ut och klubba. Jag, Sara och Sylvana var forst pa Beso dar vi drack lite vin och nan shot. Delade pa supergod apetizer, guacamole och nachos och en typ flatbread pizza. Vi satt i baren och at och vid natt tillfalle ser jag en tjej som paminner om Lady Gaga, fast hon sag inte lika crazy ut. Ganska snart borjar folk tissla och tassla "Oh my god, Lady gaga is here!". sa det var visst ingen wannabe jag sag ;)
Vi drog vidare till Guys and Dolls och motte upp med Philippa och killarna. Jag fick ganska snabbt angest over att jag gatt ut overhuvudtaget eftersom jag skulle va barnvakt 730 pa morgonen dagen efter, och det visade sig sen att det skulle bli en mycket senare natt an tankt! Guys and Dolls ar en bra klubb, men jag ar sa over den livsstilen och jag kanner mig sa malplacerad. Dansa pa bord och stolar ar inte riktigt min grej langre sa den atmosfaren behovs inte, trivs mycket battre pa chill stallen. Var mest for tyskarnas skull vi gick dit sa nu kanner jag att det blir klubb-paus :) Sprang pa en aspackad Ryan Phillippe, han var skitsnygg men kort, sen ar snorfulla killar allmant oattraktiva..
Klubben stangde 2 men var inte hemma forran vid 4 for det blev massa problem med Saras bil, sen till killarnas hotell for att hamta Phillipas bil osv. Med andra ord blev det knappt 2 timmars somn innan jag skulle ta bussen och va barnvakt. Kande mig sa oansvarig som gor sa en kvall innan barnvaktande men det gick jattebra anda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback