Cabo Cantina



 


Fastan jag var helt dod igar sa ville jag gora natt kul pa kvallen. Sa vid 11-tiden gick jag och Alex till Cabo Cantina for att ta varsin margarita och det blev precis en san kvall jag ville ha :) Traffade pa nagra killar som bor pa var vaning, perfekt for jag vill forsoka skapa nagorlunda samma stamning i detta huset som i forra huset jag bodde i. Roligt att kanna grannar! I somras nar jag letade roommates sa mailade jag bland annat med en tysk tjej sa hon kom ocksa forbi, jattegullig. Blev en chill kvall med manga roliga konversationer, men varfor ska alla bra killar ha flickvan?! Hittade iaf killar som kunde ge mig bade giftermal och jobb sa far noja mig med det, utan karlek? haha!

Musik-tips 1: Chelley- Took The Night
Musik-tips 2: David Bowie - Changes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback