Empire/Ecco/Delux/Ecco



Cat, en tysk tjej jag lart kanna, horde om en USC fest pa klubben Empire i Hollywood. Tankte att det ar ju kul att testa en san fest? Jag, Cat, Hind och Phillippa akte dit med kande direkt att na, verkar inget kul. Kunde stannat och sett om de kom igang senare men palla. Lattare att ga nanannanstans! Vi gick till Ecco som ar nara, men de hade inte heller kommit igang (fast klockan var typ 1130) sa vi gick vidare till Delux och dar var det livat! Fast det var trangt och varmt sa nar nagra killar fraga om vi ville hanga me dom till Ecco dar de hade bord sa haka vi pa. Tillbaks till Ecco och nu hade de kommit igang! :) Bra musik och en av killarna fyllde ar sa de va gott humor och killarna var roliga typer. Visade sig att de flesta av dom va i musikbranschen, fem av dom spela i samma band. Men jag har noll koll nar de kommer till musik och jag fraga inte va bandet hette, men trevliga var dom iaf.


Kommentarer
Postat av: sara moune

va snygga ni va igar, den fargen klar dig skit bra!!! hot, hot


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback