Halloween Party @ the Playboy Mansion


notera mannen som flyter runt i vattnet ;) gliiidarn
 

Halloweenpartyt var precis som forra aret helt grymt! Jag gick med tva svenska tjejer som jag vatt bekant med innan men aldrig riktigt umgatts med; Anna och Jessica, jattegulliga tjejer :)
Pa vag upp till huset var vi lite nervosa for jag minns hur laskigt det var forra aret och yeeees visst var det nan liten javel som skramdes sa fort man gick ut shutteln! Fy fan, de tvingar en ga den morka vagen upp pa all kullersten vid buskarna dar manniskor ar utkladda och hoppar fram och skrams och tar en i benen. Sen vet jag inte om Hef gillar dvargar extra mkt med det kryllade av sma grona dvargar som "skramdes".


Haha sa sota! Vi sitter pa huk har.

Gick igenom Haunted Mansion som de byggt upp. Extremt laskigt och skadisarna var 100 ganger battre an tex Gasten pa liseberg eller liknande. Jag blundade iofs nastan hela vagen (laaang vag) men var sjukt obehagligt anda, och de flesta skrek sig hesa. Men men, EN gang av aret kan jag gora ett undantag och ga med pa sant trams ;)



Flo Rida var dar och trallade.



Ska fa fler bilder av tjejerna sa uppdaterar detta inlagget om nan dag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback