Ibland saknar man Sverige...lite

YESSSS fick paket fran ma och pa!

(Alfie not included)

Mmm ahlgrens bilar, marabou och brio.... :)
Och en ny sort rosa bilar och annat gott. Svenskt godis ar speciellt!
Ville ha Carolina gynnings nya bok men vantar tills den kommit i pocket sa nu fick jag en annan salange.
Kanns inte som jag har tid att lasa bocker men jag far hitta tiden.
Sen har mina fina bror brant Entourage till mig, tack tack!
Nar jag kolla igenom skivorna sa borjade tararna stromma nerfor kinderna...Usch ibland ar det jobbigt att va sa langt ifran familjen.. SAKNAR!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Du verkar ha ett underbart liv där borta :)

Jag är på gång att söka till college. Dock har jag inte bestämt om det ska bli SMC eller SBCC.

Läste att du tycker att CSN pengarna INTE räcker.

Jag älskar o shoppa osv men kan självklart också hålla i pengarna om det behövs. Men jag undrar hur mkt har man råd att "roa" sig och kanske dra iväg på weekends utan att man ska behöva ta till allt för mkt av sina sparpengar? Fatta också för att du extraknäcker som nanny eller? Hur mkt extrapengar kan man tjäna ungefär? Man får olika uppfattningar om collegelivet överallt där man läser så det vore jättesnällt om du kunde lite snabbt svara på lite frågor!

maila mig gärna på
[email protected]



Hade gott!!:)

2009-10-11 @ 22:18:03
Postat av: sara moune

omg va gott!!!!!!!! sa sota sma notes av din bror awwweee :) hihi

saknade dig i helgen, far ses snart!

2009-10-12 @ 05:49:46
URL: http://www.saramoune.com
Postat av: Sandra

Åhh jag fick oxå paket från Sverige förra veckan, behövs så lite för att man ska bli helt lycklig!

2009-10-12 @ 12:44:29
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback