Rodeo Drive

 

Foljde med Philippa till Rodeo Dr haromdagen for hon skulle gora en grej till skolan. Hon laser fashion och hade som uppgift att jamfora olika affarer, vad for typer som handlar dar osv. Som en av de fina butikerna valde hon Louis Vuitton sa vi hangde dar lite och analysera.
Det ar ingen gata jag normalt kanner nagon anledning att aka till, inte riktigt min prisklass. Men en vacker dag! Da! Da ska jag shoppa dar och tycka priserna ar pocket money ;) Inte for att jag bryr mig om marken osv, men det skulle va kul att handla det man vill ha utan att satta i halsen nar man checkar prislappen.

 
Sylvana och Philippa

Kommentarer
Postat av: sara moune

haha ja for fan :)

Postat av: Lina

Och hur ska du ha råd att handla där? Med ett certifikat från smc som ingen bryr sig ett skvatt om?! Du kanske skulle sikta på att bli civilekonom istället eller nä just det du suger ju på matte...haha

2009-10-30 @ 07:08:02
Postat av: Sanna

Hoppsan siken ilska!



civilekonom/matte - Ouch, min svaga punkt ;)

2009-10-30 @ 07:14:15
URL: http://sanna1986.blogg.se/
Postat av: sara moune

hahahahhahahahaha asg, assa Lina tack for den forsta "hat" kommentaren! sanna: haha forlat ja kan inte sluta skratta. ouch! ;) love u

2009-10-30 @ 07:55:28
URL: http://www.saramoune.com
Postat av: Hanna Andersson

Alltså Lina har rätt i att ingen bryr sig om en degree från en okänd skola i usa. Alla som blir erbjudna bra jobb där man kan växa går på tex UCLA eller nån skola på östkusten. Och ett certifikat är inte värt nånting tyvärr. Har bott i LA i nästan 7 år och har sett detta tyvärr.

2009-11-01 @ 00:33:43
Postat av: Sanna

Tack sa mycket :) Jag har verkligen levt i en bubbla, men nu vet jag!

2009-11-01 @ 00:41:54
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback