Skateboarding dogs

Min ene roommate Anna jobbar pa en liten grekisk resturang pa promenaden sa igarkvall halsade jag och min andra roommate Alex pa nar hon jobba. Pa promenaden kan man se aspiring artists upptrada och olika shower; igar titta jag lite pa en hundshow. Passade jag pa att filma nar en hund akte skateboard ;)

 


Vi har inte kopt soffa till var lagenhet an, Alex har tankt be hennes pappa kopa och isafall vill hon ha en vi sett i en mobelaffar som heter Gallery Z. Det ar utan tvekan den skonaste soffan jag nansin suttit i! Soffan med fatolj kostar ca 2500 dollar sa inte konstigt den ar underbar. Vill inte han kopa sa splittar vi en billigare soffa men ohhh vad vi hoppas pa denna. Brukar provsitta den och igar var vi dar tills de stangde kl 10 och var tvungna att ga.


(jag maste leka papparazzi for att fanga Alex pa bild, haha)

Kommentarer
Postat av: R

Hej:)

Ja visst vill man ha det:( Har du också pluggat på smc eller pluggar du där? vi ses säkert snart!!:)

kram

Postat av: Linnea

Heej :)



jaa jag trivs skit bra :D



två små pojkar, helt underbara ^^

2009-10-07 @ 03:33:00
URL: http://uatillusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback